Έχεις ταχίνι; Φτιάξε χούμους!



Βαρέθηκες τα ίδια και τα ίδια και θέλεις κάτι διαφορετικό με μία εξωτική πινελιά; Μια τέλεια επιλογή είναι να φτιάξεις χούμους! Ανατολίτικη συνταγή, με λίγες θερμίδες. Το χούμους είναι μια κρεμώδης σαλάτα που χρησιμοποιείται στη Μέση Ανατολή με συνοδεία ψωμιού ή πίτας ως ορεκτικό. Εξαιρετικά υγιεινό και γευστικό! Αποτελεί ιδανική συνταγή αν κάνεις νηστεία ή αν αποφεύγεις να τρως κρέας. Κατά τα άλλα είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας μιας και περιέχει όλα τα απαραίτητα αμινοξέα που χρειάζεται ο ανθρώπινος οργανισμός στην ιδανική αναλογία.  

Τι θα χρειαστείς
250 γρ. ρεβίθια
125 γρ. ταχίνι
Χυμός από λεμόνι
2 κ.σ. λάδι
Λίγο κύμινο σκόνη
½ σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένη
Λίγα φυλλαράκια μαϊντανού και λίγη πάπρικα για το γαρνίρισμα

Πως θα το φτιάξεις
1. Μουσκεύεις τα ρεβίθια σε νερό για 24 ώρες και τα βάζεις να βράσουν σε χύτρα ταχύτητας για 45 λεπτά, μέχρι να λιώσουν.
2. Τα περνάς από το μύλο των λαχανικών (για να μείνουν όλες οι φλούδες τους) ή από το cutter για πιο γρήγορα.
3. Τα βάζεις σε ένα μπολ και προσθέτεις τα υπόλοιπα υλικά ανακατεύοντας με μια ξύλινη κουτάλα.
4. Ρίχνεις (αν θέλεις) από πάνω λίγη πάπρικα και το λάδι.

Αν όμως λαχτάρισες να φας κρέας δες εδώ μια κλασσική, τέλεια συνταγή.