Τα περιθώρια στενεύουν! Το καλοκαίρι είναι εδώ και μπορείς ακόμα να αρχίσεις διατροφή. Σταμάτα να είσαι αναβλητική και ξεκίνα αμέσως. Η δικαιολογία "από Δευτέρα δίαιτα" δεν πιάνει πια! Έγινε κλισέ! Τι και αν έχουμε Αύγουστο...αν έχεις θέληση μπορείς να τα καταφέρεις!

Δες μερικά tips..πριν ξεκινήσεις το νέο πρόγραμμα διατροφής (το οποίο θα βρεις κάνοντας κλικ ΕΔΩ!

1. Θέλεις να χάσεις κιλά! 
Η θέληση σου είναι η κινητήρια δύναμη σου. Κόψε το junk food και άλλαξε τις διατροφικές σου συνήθειες. Εφόσον το θέλεις πραγματικά θα το πετύχεις κιόλας!

2. Πάρε χαρτί και μολύβι!
Πάρε ένα σημειωματάριο και γράψε ποιος είναι ο στόχος σου. Πόσα κιλά θέλεις να χάσεις και σε πόσο καιρό; Κόλλα ένα post στο ψυγείο σου. Δεν είναι τυχαίο το σημείο! 

3. Προετοίμασε το φαγητό σου!
Όσο περισσότερο μαγειρεύεις τόσο πιο εύκολο είναι να πάρεις κιλά. Και βασικά ποιος έχει χρόνο να φτιάχνει 3 γεύματα την ημέρα; Ουδείς! Όμως αξίζει να αφιερώσεις λίγο χρόνο από την ημέρα σου και να φτιάξεις 3 υγιεινά γεύματα για την επόμενη ημέρα έτσι ώστε να μπεις σε πρόγραμμα!

4. Δεν θα παραλείπεις ποτέ τις προπονήσεις σου!
Όταν έχεις ραντεβού στο κομμωτήριο πας ο κόσμος να χαλάσει! Έτσι θα κάνεις και όταν θα πρέπει να πας γυμναστήριο. Πως θα έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα όταν δεν έχεις τη θέληση να συνδυάσεις γυμναστική και διατροφή μαζί;

5. Oι γυναίκες είναι οραματικές.
Γι΄αυτό κάνε εικόνα πως θέλεις να είσαι σε λίγο καιρό. Αυτό θα σε κάνει να θέλεις να πετύχεις τον στόχο σου και να μην τον παρατήσεις.

Δοκίμασε να κάνεις δίαιτα με πίτσα: Χάσε 5 κιλά σε ένα μήνα! Και όμως γίνεται!