Πήγες το ταξιδάκι σου στας εξοχάς, κοιμήθηκες, ξεκουράστηκες, βγήκες, μέθυσες, χόρεψες, ξενύχτησες, έφαγες του σκασμού και τώρα γύρισες σπίτι σου. Από τα αλώνια στα σαλόνια. Κάθεσαι στον καναπέ καταθλιπτική που ήταν μόνο τέσσερις μέρες και πρέπει να πας για δουλειά. Χρειάζεσαι οδηγό επιβίωσης. Ή μάλλον, πρόγραμμα.

Βγάλε τα ρούχα από τη βαλίτσα
Αν τα πράγματά σου δεν μπουν στη θέση τους, έχεις μονίμως την αίσθηση του «με το ένα πόδι έξω». Τοποθέτησε τα στην ντουλάπα σου ή το πλυντήριο και ανέβασε τη βαλίτσα στο πατάρι. 

Αέρισε το σπίτι σου
Τόσες μέρες κλειστό και έχει ελαφρώς την αίσθηση του ακατοίκητου. Άνοιξε διάπλατα τα παράθυρα και κάνε κι ένα συνδυασμό σκούπισμα-ξεσκόνισμα. Θα ξανανιώσεις την αίσθηση φρεσκάδας (που λέει κι η διαφήμιση).

Ξύπνα on time
Δεν έχει σημασία αν τα σκεπάσματα είναι «βαριά». Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις για να επανέλθεις σε ρυθμούς, είναι να επαναφέρεις τη ρουτίνα του ύπνου σου. Τις δύο πρώτες μέρες, θα είναι δύσκολα, μετά θα (ξανα)συνηθίσεις.

Συνάντησε τους φίλους σου
Επιστροφή στην καθημερινότητα δεν σημαίνει μόνο δουλειά. Σημαίνει και κοινωνικές συναναστροφές. Άσε τις γκρίνιες και την κατάθλιψη και βγες για ένα καφέ. Κάνε ό,τι θα σε ευχαριστούσε έτσι κι αλλιώς ένα οποιοδήποτε συνηθισμένο απόγευμα. Μπες στο κλίμα.

Πήγαινε στο αγαπημένο σου μέρος στην πόλη
Pick a place και ξεκίνα! Αφιέρωσε μία ώρα από το χρόνο σου και πήγαινε εκεί που όποτε κι αν πηγαίνεις είναι πάντα σαν πρώτη φορά. Όλοι έχουμε ένα τέτοιο μέρος που μας προκαλεί «κατάνυξη».   

Πάρε ένα μικρό δωράκι στον εαυτό σου
Μικρό, το τονίζω. Έτσι για να σε καλοπιάσεις και να σου φτιάξεις τη διάθεση. 

Οργάνωσε το επόμενο ταξίδι
Αν νιώθεις ότι τελικά όντως δεν ήταν αρκετές οι διακοπές που έκανες, είσαι στην ευχάριστη θέση να ανοίξεις τον υπολογιστή σου, όχι για να δεις ακόμα μία σειρά, αλλά για να οργανώσεις την επόμενη απόδρασή σου. Και μόνο που θα ξέρεις ότι σε περιμένει ένα μελλοντικό ταξιδάκι, θα βρεις το χαμένο σου κέφι.

Τι λες για ένα Λονδίνο; Δες εδώ περισσότερα.