Έχεις σκεφτεί ποτέ ότι μπορεί και να μην αποδίδει το σώμα σου στη γυμναστική, επειδή τρως τις λάθος τροφές πριν πας να γυμναστείς; Κι όμως συμβαίνει! Και γι'αυτό τις βρήκαμε και τις παρουσιάζουμε για να μην πηγαίνει ο κόπος σου χαμένος.

Μπάρες πρωτεϊνης
Οι περισσότερες έχουν πολλή ζάχαρη, οπότε και βαριές κάθονται στον οργανισμό σου και δεν μπορείς να τις χωνέψεις εύκολα. Μπάρες πρωτεϊνης προτείνονται για μετά τη γυμναστική.

Σπανάκι
Καλό για την υγεία αλλά προκαλεί φούσκωμα. Παντελώς ακατάλληλο άρα για τη γυμναστική.

 

Αβοκάντο
To κατά τα άλλα θαυματουργό φρούτο, είναι δύσπεπτο. Οπότε τουλάχιστον δύο ώρες πριν τη γυμναστική πρέπει να αποφεύγεται.

Χούμους
Ρεβύθια πριν τους κοιλιακούς; Σύνθετος υδατάνθρακας σημαίνει δύσκολη πέψη.

Οτιδήποτε τηγανιτό ή καυτερό
Είναι βαριά για το στομάχι γενικώς. Πόσο μάλλον προτού πας στο γυμναστήριο.

Sport drinks
Μοιάζει οξύμωρο αλλά δεν είναι. Τα ποτά αυτά περιέχουν βιταμίνες και ηλεκτρολύτες αλλά έχουν και πολλή ζάχαρη, γεγονός που υπερτερεί δυστυχώς των πλεονεκτημάτων.

Δες εδώ ασκήσεις γυμνστικής που μπορείς να κάνεις στο γραφείο.