Έχεις ξεκινήσει δίαιτα και τα έχεις πάει πολύ καλά έως τώρα. Όμως, ετοιμάζεσαι να πας διακοπές και φοβάσαι πως δεν θα μπορέσεις να συγκρατηθείς, επειδή θα είσαι free to go, και θα υποκύψεις σε κάθε πειρασμό (παγωτά, cocktails...) και θα καταστρέψεις μεμιάς κάθε προσπάθεια που έχεις κάνει. 
Μην ανησυχείς καθόλου. Σου έχουμε μερικά tips (τόσο απλά όσο δεν φαντάζεσαι) που αν τα ακολουθήσεις θα καταφέρεις να μείνεις focus στην δίαιτα σου!

Kατά τη διάρκεια του ταξιδιού
Καθώς ταξιδεύεις (με πλοίο, αεροπλάνο) είναι πολύ πιθανό να κάνεις την παρασπονδία σου. Πατατάκια, σοκολάτες, παγωτά...όλο και κάτι θα τσιμπήσεις για να περάσει η ώρα. 
Fail! Μην πέσεις στον πειρασμό! Μπορείς να έχεις στην τσάντα σου κάτι υγιεινό. Μια μπάρα δημητριακών, ένα φρούτο ή έστω μια μαύρη σοκολάτα (αν έχεις λιγούρα). Προνόησε από πριν!

Πρωινό
Έχεις ένα πλούσιο πρωινό μπροστά σου; Από όλα έχει το menu. Αυγά, κρουασάν βουτύρου, σοκολάτας, φρούτα, χυμοί, μπέικον, κέικ, corn flakes, τυριά, γάλα, γιαούρτια, μέλι, μαρμελάδες και τόσες άλλες λιχουδιές που πραγματικά...πώς να αντισταθείς;
Επειδή όντως δεν γίνεται να αντισταθείς κάνε το εξής. Ξεκίνα να τρως τα πιο υγιεινά (γάλα, corn flakes, μέλι, αυγά), έτσι ώστε να γεμίσει το στομάχι σου και έπειτα δοκίμασε αυτά που έχουν περισσότερες θερμίδες (κρουασάν). Με αυτό τον τρόπο και θα δοκιμάσεις αυτά που δεν μπορείς να αντισταθείς αλλά και δεν θα είναι σε μεγάλες ποσότητες. Κι έτσι θα καταφέρεις να πάρεις όσες θερμίδες σου επιτρέπει το διαιτολόγιό σου!

Don’t go crazy with cocktails 
Το ξέρω. Θέλεις να τα δοκιμάσεις όλα. Zombie, porn star, μαργαρίτα λεμόνι, φράουλα και τόσα άλλα δροσιστικά cocktails! Μήπως να το ακυρώσεις αυτό το glamourous concept και να πιεις κάτι πιο απλό και με λιγότερες θερμίδες; Τύπου βότκα με πάγο, τζιν με lime. Και δροσιστικό και light!

Mεσημεριανό
Καταρχάς μπορείς να ρωτήσεις τον σερβιτόρο αν γίνεται σε ένα γεύμα να αντικαταστήσεις τις τηγανιτές πατάτες με ρύζι ή βραστές πατάτες. Επίλεξε βραστά φαγητά και λαχανικά ή σαλάτες. 

Μέσα στην ημέρα
Μπορείς που και που να τρως ξηρούς καρπούς, μπάρες δημητριακών ή ακόμα και μαύρη σοκολάτα. Πρέπει μέσα στην ημέρα να επιτρέπεις στον εαυτό σου να υποκύπτει και σε έναν πειρασμό γιατί αν βάζεις όρια συνέχεια η ανάγκη σου για κάτι γλυκό θα αυξάνεται! Οπότε ξεγέλασε τον εαυτό σου με υγιεινά σνακ!

Φτιάξε το δικό σου menu
Αν μένεις σε ενοικιαζόμενο σπιτάκι τότε μπορείς να έχεις τη δική σου διατροφική ρουτίνα. Αν έχει κουζίνα μπορείς το πρωί να φτιάξεις το πρωινό σου: Tοστ με τυρί και γαλοπούλα, γάλα με βρώμη. 

Πίνε πολύ νερό!
Το μυστικό είναι να πίνεις πολύ νερό. Ανάμεσα στα γεύματα, πριν και μετά. Θα μείνεις ενυδατωμένη και θα σου κόψει την όρεξη.

Δες εδώ και 14 καθημερινές συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να κάψεις μέχρι 100 θερμίδες την ημέρα!