Ξεκίνα δίαιτα μαζί με το αγόρι σου!  Πώς να μπείτε σε πρόγραμμα μαζί



Μήπως ήρθε η ώρα για αλλαγές; Ένας από τους στόχους σου είναι να προσέχεις τη διατροφή σου, να ξεκινήσεις γυμναστική και να κόψεις τις πολλές ατασθαλίες. Έλα όμως που δεν είσαι μόνη σου! Αν έχεις μια σχέση και ειδικά αν συγκατοικείται, ο φίλος σου θα πρέπει να σε στηρίξει σε αυτή σου την προσπάθεια.

Θέλοντας και μη πρέπει να δεχτεί κι εκείνος να τρώτε πιο στεγνά (εκτός αν έχεις χρόνο να μαγειρεύεις δυο διαφορετικά φαγητά την ημέρα) και να κόψετε τις πολλές εξόδους για ποτό και γλυκό. Αν είναι κι εκείνος στην ίδια φάση με εσένα, αν θέλει να προσέξει τη διατροφή του και να βελτιώσει το σώμα και τη φυσική του κατάσταση, τότε υπάρχουν πράγματα που μπορείτε να κάνετε μαζί για να γίνετε το πιο fit ζευγάρι! Ποιος είπε ότι ο ρομαντισμός δεν χωράει και στη δίαιτα;

#1 Γραφτείτε σε μια σχολή χορού. Ευκαιρία να μιμηθείτε τους πρωταγωνιστές του Dancing with the Stars. Γιατί, τι σας λείπει; Μόνο λίγες πρόβες παραπάνω. Θα διασκεδάζετε, ενώ παράλληλα θα καίτε θερμίδες. Άσε που αν σχεδιάζετε να παντρευτείτε, θα γλιτώσετε τα μαθήματα χορού της τελευταίας στιγμής. Ο χορός θα βοηθήσει τρομερά τη σχέση σας! Θα ανανεωθείτε, θα έρθετε πιο κοντά και θα αποκτήσετε ακόμα περισσότερη χημεία.

#2 Κάντε μαζί τις δουλειές του σπιτιού. Μιας και μπήκε σχεδόν το καλοκαίρι, είναι ευκαιρία να ανανεώσετε τη διαρρύθμιση και τη διακόσμηση του σπιτιού σας, αλλά και να κάνετε μια γενική καθαριότητα. Η βοήθεια του συντρόφου σου είναι απαραίτητη, γιατί πώς να μετακινήσεις μόνη σου τα βαριά έπιπλα; Θα κάνετε λοιπόν τα βάρη σας και στο τέλος, θα απολαύσετε και το όμορφο σπιτάκι σας. Την επόμενη ημέρα, καθαρίστε τα αυτοκίνητά σας ή βάψτε τους τοίχους του σπιτιού σας. Όλες αυτές οι δουλειές βάζουν το σώμα σε συνεχή κίνηση, σε κρατούν μακριά από το φαγητό και σε βοηθούν να χάνεις θερμίδες.

#3 Αγοράστε ποδήλατα και ξεκινήστε να γυρνάτε στους δρόμους της πόλης. Γρήγορα θα γίνει το καινούριο σας hobby! Δεν υπάρχει καλύτερη άσκηση για καλογυμνασμένα πόδια και σέξι γλουτούς.

#4 Βγείτε μαζί για περίπατο ή jogging. Ειδικά τώρα που οι υψηλές θερμοκρασίες μας εγκαταλείπουν (επιτέλους!) και τα γερά κρύα δεν έχουν έρθει ακόμα, είναι η κατάλληλη εποχή για να γυρίσετε τη γειτονιά σας, ή το κέντρο της πόλης με τα πόδια.

#5 Έχετε λιγούρα; Θέλετε να φάτε κάτι γλυκό; Είναι σημαντικό να ακούτε το κορμί σας και να μην πιέζεστε υπερβολικά με εξαντλητικές δίαιτες. Αν λοιπόν θέλετε οπωσδήποτε ένα παγωτό, μοιραστείτε το! Λιγότερα έξοδα, λιγότερες θερμίδες, λιγότερες τύψεις!

#6 Σας αρέσει το κολύμπι; Ξεκινήστε κολυμβητήριο, ή μήπως αντέχετε τα μπάνια στη θάλασσα, ακόμα και τώρα που ο καιρός είναι φθινοπωρινός; Ποτέ δεν είναι αργά να γίνετε χειμερινοί κολυμβητές.Ένα είναι σίγουρο: τα οφέλη για το σώμα και την υγεία σας, είναι τεράστια.

#7 Πρέπει να μειώσετε το φαγητό απ’ έξω, πράγμα που σημαίνει πως πρέπει να μαγειρεύετε σπίτι. Ξέρεις πόσο ωραίο είναι να μαγειρεύεις με το αγόρι σου; Είτε κατέχει το άθλημα, είτε όχι, δεν είναι ποτέ αργά να μάθει, ή έστω να σε βοηθάει στα πιο απλά. Σημασία έχει να κάνετε πράγματα μαζί, ακόμα κι αν δεν καταφέρει να γίνει ένας άλλος Γιάννης Αποστολάκης.

#8 Παίξτε μαξιλαροπόλεμο ή κυνηγητό στο σπίτι. Όχι ότι θα του ξεφύγεις για πολύ, κάποια στιγμή θα σε πιάσει. Όποιος κερδίσει, παίρνει ένα έπαθλο. Διαλέγει το μέρος του σπιτιού γι΄αυτό που θα επακολουθήσει... Κοίτα να δεις που τελικά όλα εκεί καταλήγουν, στο σεξ. 

Δες εδώ τους λόγους που θα σε πείσουν να κάνεις περισσότερο σεξ και να σταματήσεις να επικαλείσαι τον πονοκέφαλο σαν δικαιολογία.