Ότι 8 ώρες ύπνου είναι ό,τι καλύτερο για το σώμα και την επιδερμίδα σου, είναι γνωστό. Αυτό που ίσως δεν ξέρεις είναι πως μπορείς να δημιουργήσεις τις προϋποθέσεις ώστε, και με λιγότερες ώρες ύπνου, να ξυπνάς με ένα πρόσωπο ξεκούραστο, φωτεινό, ήρεμο. 

Δες τι προτείνουν οι ειδικοί για τον τέλειο beauty sleep: 

1. Μάζεψε τα μαλλιά σου

Σε ένα χαλαρό ponytail, πλεξούδα ή κοτσάκι, ώστε να μην ακουμπάνε στο πρόσωπό σου. Στόχος είναι να μην μεταφέρονται έλαια από τα μαλλιά σου στην επιδερμίδα σου, κάτι που μπορεί να προκαλέσει σπυράκια.

2. Κοιμήσου ανάσκελα

Όταν κοιμάσαι μπρούμυτα ή από το ένα πλευρό, η επιδερμίδα του προσώπου σου πιέζεται πάνω στο μαξιλάρι, και σταδιακά δημιουργούνται γραμμές και ρυτίδες. Μάλιστα, όσο μεγαλώνεις και η επιδερμίδα χάνει ολοένα και περισσότερο την ελαστικότητά της, τόση περισσότερη ώρα θα σου πάρει μέχρι να επανέλθει και να "σβήσουν". 

3. "Επένδυσε" σε μια καλή μαξιλαροθήκη

Το μετάξι είναι ιδιαίτερα ευγενικό με την επιδερμίδα, και δεν την "τσαλακώνει", όπως το βαμβάκι. Σίγουρα κοστίζει περισσότερο, όμως το να κοιμάσαι πάνω σε μια μεταξωτή μαξιλαροθήκη είναι μια επένδυση που σίγουρα θα κάνεις "απόσβεση". Plus: και τα μαλλιά σου κερδίζουν, γιατί δεν θα μπερδεύονται ούτε θα φριζάρουν.

4. Ενυδάτωση! 

Έχε στο υπνοδωμάτιο έναν αφυγραντήρα, είναι μια έξυπνη ιδέα για να έχεις συνεχώς την ιδανική ατμόσφαιρα στο χώρο και το ιδανικό επίπεδο υγρασίας για την επιδερμίδα σου. Επισης, έχε πάντα στο κομοδίνο σου ένα ποτήρι νερό, και αν ξυπνάς το βράδυ, πιές μερικές γουλιές- η έξτρα ενυδάτωση δεν έβλαψε ποτέ καμία μας! 

5. Να αλλάζεις συχνά μαξιλαροθήκη

Και όταν λέμε συχνά, εννοούμε μία φορά την εβδομάδα οπωσδήποτε. Όσο σχολαστικά και αν καθαρίζεις το πρόσωπό σου, η δουλειά που κάνεις ακυρώνεται αν πέφτεις να κοιμηθείς σε μια ακατάλληλη μαξιλαροθήκη- και ο κίνδυνος να βγάλεις σπυράκια είναι υπαρκτός. 

6. Πόνταρε στο διπλό

Αν  συνήθως ξυπνάς με πρησμένα μάτια, δοκίμασε την ελαφρώς υπερυψωμένη θέση: κοιμήσου σε διπλό μαξιλάρι (ανάσκελα όπως είπαμε και πριν) και ο νόμος της βαρύτητας θα βοηθήσει στη λεμφική αποσυμφόρηση και άρα στη μείωση του οιδήματος.