O Tommy Hilfiger φέρνει στο Los Angeles για δεύτερη φορά το Tommy Now σε ένα μοναδικό fashion show

Θέλεις να το δεις live;
O Tommy Hilfiger φέρνει στο Los Angeles για δεύτερη φορά το Tommy Now σε ένα μοναδικό fashion show



Το concept ΤOMMY NOW συνεχίζει να οδηγεί τη μόδα σε μια νέα εποχή αλλά και στον εκδημοκρατισμό της, ωθώντας περεταίρω τα όρια της “SeeNow, BuyNow” αμεσότητας μέσα από μια βιωματική επίδειξη μόδας στην εικονική παραλία του Λος Άντζελες, την Venice Beach.

Ήδη από την πασαρέλα, τα look της δεύτερης «TommyXGigi» συλλογής που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με το super model Gigi Hadid θα είναι άμεσα διαθέσιμα προς πώληση

Η Gigi Hadid θα είναι αυτή που θα «ανοίξει» στο show σήμερα (8 Φεβρουαρίου ώρα 17:00 Λος Άντζελες και 3:00 ξημερώματα Πέμπτης, ώρα Ελλάδας). Το Tommy Hilfiger group, ανακοινώνει το δεύτερο TOMMY NOW fashion show που ξεδιπλώνει τη συλλογή της τρέχουσας περιόδου, της Άνοιξη του 2017, το οποίο θα λάβει χώρα στο “TOMMYLAND” στην Venice Beach στο Los Angeles. Γιορτάζοντας τη συνένωση της μόδας με τη μουσική και τη δημιουργικότητα εμπνευσμένα από την Καλιφόρνια, το “TOMMYLAND” γίνεται το κορυφαίο φεστιβάλ μόδας στη Δυτική Ακτή με φόντο το ηλιοβασίλεμα της εμβληματικής VeniceBeach. Συνεχίζοντας την ηγετική παρουσία της TommyHilfiger στο concept“SeeNow, BuyNow”, όλα τα looks από τη συλλογή Άνοιξη 2017 περιλαμβανομένης και της δεύτερης TommyXGigi συλλογής, σχεδιασμένης σε συνεργασία με τη Gigi Hadid θα είναι άμεσα διαθέσιμα προς πώληση σε περισσότερες από 70 χώρες στον κόσμο.

«Το TOMMY NOW concept αφορά στη συμμετοχικότητα, στον εορτασμό της ποπ κουλτούρας και στην ένωσή μας με τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο μέσα από έναν αυθεντικό, προσωποποιημένο και ισχυρό τρόπο» δήλωσε ο TommyHilfiger. «Λανσάραμε την πλατφόρμα TOMMY NOW πρώτη φορά τον Σεπτέμβριο του 2016 γιατί είμαστε ένα brand που «σπάει» τις συμβάσεις και βάζει τον καταναλωτή στην καρδιά της δουλειάς μας και που πιστεύει στη δημιουργία εμπειριών που φέρνουν κοντά τη μόδα με την ψυχαγωγία. Φέτος τον Φεβρουάριο, πηγαίνουμε τα όρια ακόμα πιο μακριά με ένα μοναδικό φεστιβάλ που γιορτάζει τη νεανική κουλτούρα και το Καλιφορνέζικο πνεύμα που έχουν εμπνεύσει τις συλλογές μας αυτή τη σεζόν».

Η TommyHilfiger είναι το πρώτο brand που λανσάρει 3D αναγνώριση εικόνας πάνω στην πασαρέλα, εισάγοντας έναν νέο και μοναδικό τρόπο να αγοράσεις τα look του TOMMYNOW σόου. Οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιήσουν το “TOMMYLAND” SNAP:SHOPapp, σχεδιασμένο σε συνεργασία με την εταιρεία Slyce, τους top visual search technology developers, και να αγοράσουν μέσα από: 3D κινούμενες φωτογραφίες των μοντέλων καθώς περπατάνε στην πασαρέλα και των προϊόντων όπως αυτά βρίσκονται στα καταστήματα αλλά και μέσα από 2D φωτογραφίες όπως διαφημίσεις και φωτογραφίες από editorial μόδας.

Χτίζοντας περεταίρω στο όραμα του TommyHilfiger για τον εκδημοκρατισμό της μόδας, στην πορεία προς τη διεξαγωγή της πασαρέλας, οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία να διαδραματίσουν ένα σημαντικό ρόλο μέσω της διαδικασίας “❤tobePart” προκειμένου να συν-δημιουργήσουν τα τελικά σχέδια τεσσάρων lookμέσω των socialmedia. Τα τελικά 4 σχέδια θα αποτελέσουν μέρος του “SeeNow, BuyNow” fashionshow.

Το TOMMYNOW fashion show θα προβάλει την Ανοιξιάτικη συλλογή του 2017 σε περισσότερους από 3.000 προσκεκλημένους περιλαμβανομένων 2.000 καταναλωτών και 1.000 δημοσιογράφων, αγοραστών, VIP και influencers του κλάδου και θα ξεκινήσει στις 17.00 (ώρα Λ.Α.) στο “TOMMYLAND”. Εμπνευσμένο από φεστιβάλ που γιορτάζουν τη δημιουργικότητα και τη συμμετοχικότητα, από το Coachella στο Burning Man, το "TOMMYLAND” θα περιλαμβάνειgraffitiτοιχογραφίες, εγκαταστάσεις φωτισμού, περιπάτους και παραστάσεις από roller-skaters, παραστάσεις με φωτιές και ακροβάτες. Το "TOMMYLAND" περιλαμβάνει ακόμαέναTommyXGigipop-up κατάστημα, ένα vintage κατάστημα TommyHilfigerπου επιμελήθηκε η Frankie Collective, και ένα μείγμα από εκλεκτικούςσυνεργάτες που μοιράζονται το πνεύμα συν-δημιουργία της συλλογής της Άνοιξης 2017. Οι επισκέπτες θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να απολαύσουν κλασικά φεστιβαλικά Smorgasboard εδέσματα από μια επιλογή από τις καλύτερες καντίνες του Λος Άντζελες.

Το #TOMMYNOWfashionshow θα είναι διαθέσιμο μέσω των καναλιών socialmedia του brand και online στο tommy.com.

Εσύ, αν είσαι ξύπνια εκείνη την ώρα, μπορείς να το δεις ΕΔΩ