Eτοιμάζεσαι για διακοπές αλλά δεν θέλεις να γυρίσεις πάλι με κοιλίτσα; Μην πελαγώνεις, δεν θέλει κόπο, τρόπο θέλει.  Ακολούθησε το πρόγραμμά μας για να φας το αρνάκι και το τσουρεκάκι σου και να μην γυρίσεις συν τρία κιλά.

Μείνε ενυδατωμένη!
Νερό, νερό, νερό! Μην σταματάς να πίνεις νερό. Έχε ένα μπουκάλι και πίνε non stop!

Κολύμπα
Αν ο καιρός σε ευνοεί, πέσε για μια δροσιστική βουτιά. Κολύμπα ένα δεκάλεπτο τη φορά. Σκέψου πόση ώρα θα καταλήξεις τελικά να γυμνάζεσαι!

Πάρε μαζί σου αθλητικά
Πρωινό jogging στο νησί, να εισπνέεις φρέσκο αεράκι; Τίποτα καλύτερο!

Νοίκιασε ποδήλατο αντί για αυτοκίνητο
Σε όποιο νησί "επιτρέπεται" λόγω δρόμων και διαδρομών!

Κάνε θαλάσσια σπορ
Με ένα δεκάλεπτο σκι θα είναι σα να έχεις γυμναστεί τρεις εβδομάδες.

Τρώγε στο πρωινό τα "παχυντικά"
Τσουρέκια, κουλουράκια και συναφή, προτίμησέ τα στο πρωινό για να έχεις την ευκαιρία να τα κάψεις. Άλλιώς αμέσως μετά το κυρίως γεύμα σου, ξεγελώντας τον μεταβολισμό σου. 

Βάλε τις κρέμες σου
Ποιος είπε ότι όταν πάμε διακοπές, κόβουμε τις συσφικτικές και αντικυτταριδικές μας κρέμες; Αυτές είναι συνήθειες που δεν κόβονται.

Δες εδώ ποια 5 φρούτα θα βάλεις asap στην διατροφή σου για καλύτερο sex. 

Tags: