Work stress: 15 λόγοι για τους οποίους αγχώνεσαι χωρίς να το καταλάβεις!

Και ναι, δεν είναι μόνο το αφεντικό σου!
Work stress: 15 λόγοι για τους οποίους αγχώνεσαι χωρίς να το καταλάβεις!



Αν κάτσεις να το σκεφτείς σουρεαλιστικά τα επαγγελματικά λειτουργούν όπως και τα γκομενικά. Και τα δυο μπορούν να σου προσφέρουν ευχαρίστηση, στενοχώρια, άγχος, ζήλια, πάθος και όλα τα σχετικά. Το θέμα είναι πως θα το χειριστείς εσύ. Όλα εξαρτώνται από εσένα. Θα είσαι χαλαρή και ότι γίνει ή θα σε κυριεύσει το άγχος και θα σε πάρει η μπάλα;
Πάντως για να ξέρεις αυτοί είναι οι 15 λόγοι που μπορούν να σε αγχώσουν και ίσως να μην είχες δώσει σημασία!

1. Αμφιβάλλεις για την απόδοσή σου.

2. Έχεις να κάνεις report σε κάποιον ανώτερό σου.

3. Πιστεύεις πως η δουλειά που κάνεις είναι ασήμαντη. Πέφτεις στην παγίδα της ρουτίνας διότι κάθε μέρα κάνεις τα ίδια πράγματα και είναι φυσικό και επόμενο να μην μπορείς κάθε μέρα να αποδίδεις το ίδιο αποτελεσματικά. Αυτό όμως δεν πρέπει να σε απογοητεύει γιατί δεν σημαίνει ότι δεν είσαι καλή στη δουλειά σου.

4. Δεν θυμάσαι πότε ήταν η τελευταία φορά που άκουσες καλή κουβέντα από το αφεντικό σου. 
Σκέφτεσαι non stop πράγματα, ιδέες οι οποίες και δεν αρέσουν. Τι κάνεις εσύ; Πέφτεις ψυχολογικά και χάνεις την δημιουργικότητά σου. Fail! Χαλάρωσε και μην πιέζεσαι. Όσο πιέζεσαι τόσο μη δημιουργική θα είσαι. Μην παθαίνεις εμμονή και μην προσπαθείς να εντυπωσιάσεις. Δεν είναι αυτός ο στόχος. 

5. Δεν κοιμάσαι αρκετά. Fail! Αν δεν κοιμάσαι τουλάχιστον 8 ώρες την ημέρα τότε το μόνο σίγουρο είναι πως θα κάνεις πιο εύκολα λάθη και δεν θα μπορείς να συγκεντρωθείς 100% σε αυτό που πρέπει να κάνεις. 

6. Δεν υπάρχει τίποτα πράσινο πάνω στο γραφείο σου. Κουφό; Και όμως ισχύει! Βάλε ένα γλαστράκι πάνω στο γραφείο σου. Και προσπάθησε όσο μπορείς να το έχεις τακτοποιημένο. Σου δημιουργεί ένα αίσθημα χαλάρωσης αυτό το σκηνικό.

7. Δεν κάνεις συχνά διαλείμματα. Πρέπει το μυαλό σου να ξελαμπικάρει. Δεν μπορείς να δουλεύεις non stop.

8. Δεν έχεις τον ιδιωτικό σου χώρο. Αν δεν έχεις το δικό σου χώρο και πρέπει να εξυπηρετήσεις κάποιον πελάτη μπροστά σε άλλους συναδέλφους όσο να 'ναι σε κομπλάρει και σε στρεσάρει περισσότερο και ίσως να μην μπορείς να αποδώσεις με αυτό τον τρόπο όσο θέλεις. 

9. Μόλις ξεκινάς τη δουλειά κάνεις τα πιο ασήμαντα πράγματα και αφήνεις τα πιο σημαντικά καθώς περνάει η ώρα. Fail! Κάνε αυτά που χρειάζονται περισσότερο focus και απαιτούν την δημιουργικότητά σου, όταν είσαι στο peak και άφησε τα πιο απλά για το τέλος. Όπως για παράδειγμα το να σβήσεις από το email σου όλα τα junk μηνύματα.

10. Με του που σου έρχεται ένα email το ανοίγεις αμέσως. Αν η δουλειά σου δεν σχετίζεται άμεσα με τα email και δεν σου είναι απαραίτητα στη δουλειά τότε μην δίνεις σημασία διότι σου αποσπούν την προσοχή χωρίς λόγο.

11. Πεινάς και συνεχίζεις να δουλεύεις. Δεν μπορείς να λειτουργήσεις αποδοτικά!

12. Δεν πίνεις συχνά νερό.

13. Κάνεις 100 πράγματα μαζί με αποτέλεσμα να μην τελειώνεις τίποτα εν τέλει.

14. Αργείς να πας στη δουλειά. Και όλα πάνε πίσω!

15. Έχεις full ανταγωνισμό. Αυτό βέβαια μπορεί να λειτουργήσει στα άκρα.  

Μη βαριέσαι! To κόλπο των 5 λεπτών θα σου δώσει κίνητρο για να κάνεις τα πάντα