Η καλή μέρα, από την πρώτη γουλιά του καφέ φαίνεται. Η μυρωδιά του και μονο το πρωί σε ξυπνάει. Είτε τον πίνεις με ζάχαρη, είτε σκέτο, ένας καφές το πρωί είναι ό,τι χρειάζεσαι για να ξυπνήσεις, να λειτουργήσεις και να επικοινωνήσεις. Όλα αυτά τα ξέρεις... Ας περάσουμε στα υπόλοιπα που δεν ξέρεις :

1. Καταναλώνονται παγκοσμίως πάνω από 500 δισεκατομμύρια κούπες καφέ τη μέρα. Απίστευτο; Φαίνεται ότι είναι πολλοί τελικά αυτοί που λατρεύουν τον καφέ.

2. Καλά νέα για τις γυναίκες που πίνουν καφέ! Αν είσαι μέσα σε αυτές, έχεις λιγότερες πιθανότητες να πάθεις κατάθλιψη. Σύμφωνα με έρευνα  του Harvard School of Public Health, οι γυναίκες που πίνουν από 4 καφέδες και πάνω την ημέρα, έχουν 20%  λιγότερες πιθανότητες να πάθουν κατάθλιψη. Δεν ισχύει το ίδιο για όσες προτιμούν καφέ χωρίς καφεϊνη, τσάι ή αναψυκτικά.

3. Η μυρωδιά του καφέ από μόνη της, μπορεί να σε κάνει να ξυπνήσεις.  Αν μυρίσεις τον καφέ την ώρα που είσαι έτοιμη να σηκωθείς, θα ανοίξεις τα μάτια σου πολύ πιο εύκολα κι ευχάριστα.

4. Άντρες, ακούστε καλά! Ο καφές, μπορεί να βελτιώσει τη στυτική δυσλειτουργία. Αν πίνεις 2 με 3 καφέδες την ημέρα, έχεις κάθε λόγο να ελπίζεις! Γιατί, σύμφωνα με έρευνα που εκπονήθηκε στο Πανέπιστήμιο του Τέξας, Health Science Center, στο Χιούστον, οι άντρες που πίνουν 85 με 170 ml καφέ την ημέρα έχουν 42% λιγότερες πιθανότητες να αποκτήσουν στυτική δυσλειτουργία.

5. Ο σκούρος καφές, έχει λιγότερη καφεϊνη από τον ανοιχτόχρωμο. Κι όμως! Μπορεί το χρώμα να ξεγελάει, αλλά όσο πιο πολύ ψήνεται ο καφές, τόσο περισσότερο μειώνεται η περιεκτικότητά σου σε καφεϊνη.

6. Οι καλοκαιρινοί καφέδες, με τριμμένο πάγο και σιρόπι, έχουν πολύ λίγη καφεϊνη. Πολύ λιγότερη από όση θα λάμβανες πίνοντας στο ίδιο ποτήρι κανονικό καφέ. Φυσικά, δε μιλάμε για τον γνωστό, παραδοσιακό  καφέ σε πάγο, αλλά για τα υπόλοιπα ροφήματα, τύπου καφέ. Μην περιμένεις να σε ξυπνήσουν ή να σε τονώσουν ιδιαίτερα!

7. Περίμενε να περάσει μία ώρα από τη στιγμή που ξυπνάς για να πιεις καφέ. Η κορτιζόλη, η ορμόνη που συντελεί για να ξυπνήσει και να λειτουργήσει το σώμα σου, αυξάνεται κατά 50%  αφού ξυπνήσεις. Αν θέλεις να νιώσεις για τα καλά την καφεϊνη στον οργανισμό σου και να τονωθείς, μην πιεις καφέ με το που ανοίξει το μάτι σου.

8. Ο καφές μειώνει την πιθανότητα να πάθεις Αλτσχάιμερ. Όσοι πίνουν τρεις με πέντε καφέδες την ημέρα, ο κίνδυνος να πάθουν Αλτσχάιμερ στο μέλλον μειώνεται κατά 20%. Επιπλέον, μειώνεται ο κίνδυνος καρδιακής προσβολής και η πιθανότητα να πάθεις διαβήτη.

9. Δεν υπάρχει περίπτωση να μη βρεις στο δρόμο σου μαγαζι για να πάρεις καφέ. Υπάρχουν παντού. Στην πραγματικότητα, οι καφετέριες είναι περισσότερες από τα εστιατόρια και όλο και αυξάνονται.

10. Ο καφές σου δίνει ενέργεια πριν την προπόνηση. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από ένα εσπρεσάκι πριν την προπόνησή σου.

Τώρα που το σκέφτομαι, πάω να πάρω έναν καφέ ακόμα! Εσύ;

Δες εδώ τα υλικά που έχεις τώρα στο ντουλάπι σου και μπορούν να καθαρίσουν όλους τους λεκέδες.

Tags: